2013-05-22 / 18:03:00
CATEGORY:

RYKTE: Fel med rösterna på Dancing With The Stars?

När röstningen höll på så röstade Zendayas fans jättemycket på ABC.com, fansen röstade så mycket
att sidan kraschade och ABC var tvugna att stänga ner röstningen på ABC.com eftersom Zendaya fick
för mycket röster. Men ändå så vann det andra paret och inte Zendaya. Nu går det ett rykte om att dom
måste ha räknat fel eller fuskat med rösterna för att det finns ingen chans att det andra paret skulle kunna
ha fått mer röster  eftersom Zendaya fick så mycket röster att sidan var tvungen att läggas ner ett tag.
Källor säger bland annat att dom har tagit bort Zendayas röster som röstades på ABC.com för att göra
det rättvist, vilket folk inte förstår hur dom tänker med att ta bort Zendayas röster gör det rättvist.
 
Det är bara ett rykte om att dom kanske har räknat fel eller fuskat, men att ABC kraschades på
grund av att Zendaya fick mycket röster är sant. Det var därför alla blev chockade. Mer än så vet
vi inte änn, så fort det skrivs något nytt så lägger jag upp det på bloggen.
 

Kommentarer
Postat av: Jullan

Tänkte väl det för Zendaya är ju absolut den riktiga vinnaren i DWTS hon har dansat fantastisk alla gångerna!<3 Jag hoppas det inte gör något att jag ställer så många frågor ganska ofta men jag älskar din blogg vill bara att du ska uppdatera hela tiden. Men om du hittar ett par mer liknande blomshorts så skriv gärna det på bloggen och på den bilden när hon hade dom shortsen vet du vart hon har köpt den svarta tröjan hon hade på sig? Vilken foundation och mascara använder Zendaya? Om du skulle veta vilken locktång Zendaya använder skulle du göra mig jätte lycklig. Vet du om Zendaya har något annat på gång nu efter dancing with the stars?

2013-05-22 @ 18:38:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0