2013-05-20 / 10:54:59
CATEGORY: Övrigt

-

Jag förstår att ni vill läsa mycket om Zendaya, men om det inte finns nya nyheter så kan jag inte skriva något, jag kan inte hitta på egna rykten som inte är sanna för att ge er nått att läsa. Jag lägger bara upp det senaste. Zendaya är med i Dancing With The Stars, det innebär träning varje dag! Därför finns det inte så mycket nyheter, det kommer bara ut bilder på henne från träningarna osv. Tänkte bara skriva det så ni förstår, för vissa klagar på att dom vill ha fler inlägg, men grejen är att det inte finns något annat eftersom Zendaya inte har tid för något annat för att hon tränar varje dag. Som jag sa, jag kan inte sitta och hitta på rykten år er osv, lägger bara in det senaste :) Dancing With The Stars finalen är ikväll, så det är över snart, då kanske mer nyheter börjar komma eftersom Zendaya kommer ha tid till grejer. Förresten, förlåt om jag lät lite elak i ett annat inlägg där jag svarar på en läsare, menade inte sådär. Kram!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0