2013-06-13 / 20:43:00
CATEGORY: Visste du att...

Visste du att...

Zendaya föddes kl. 10:25 på en söndag, 1 september 1996.
 

Zendayas grundskola hette Redwood Day.

 

Zendaya gillar inte att ha på sig bikini.

 

Zendaya betyder "att tacka" på afrikanska språket Shona.

 

Zendaya är afrikansk amerikan (pappas sida) och holländsk (mammas sida).

 

Av alla hennes smeknamn är ''Daya'' hennes favorit.

 

När Zendaya tittade på första avsnittet av Hannah Montana började hon gråta eftersom Miley var på Disney och inte hon. 

 

Zendayas favoritfärg är lila. Hennes sovrum och Shake It Up omklädningsrum är lila.

 

Zendaya älskar Beyonce.

 

På Zendayas födelsedag när hon fyllde 15 så frågade hon folk om dom kunde ta med sig väskor åt Zendaya istället för presenter så hon kunde donera dom.

Kommentarer
Postat av: Jullan

Zendaya är African American, German, Irish, English
inte det sista du skrev hon är inte de<3 Svara gärna så fort du kan okej<3

2013-06-13 @ 21:04:31
Postat av: J0hanna

Varför gillar hon inte att ha på sig bikini?:)
(jag frågar detta samtidigt som jag har på mig bikini. Men inte min favorit heller direkt)

2013-06-14 @ 23:18:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0