2013-06-17 / 01:02:00
CATEGORY: Intervjuer

Ny intervju

Zendaya satte sig ner för en intervju med Huffington Post nyligen för att prata om hur det är att vara en Disney Channel stjärna!
 
Hon började med att prata om Bella Thorne.
 
''Jag älskar Bella. Hon är min lillasyster. Just nu är hon i Afrika och har en filminspelning och jag är väldigt stolt över henne. Jag har smsat henne mycket och sagt ''Jag är stolt över dig, oavsett hur långt ifrån du är, så vill jag att du ska veta att jag fortfarande är din storasyster, försök inte att växa upp medans du är borta.'' Säger Zendaya.
 
Zendaya sa sedan att oavsett vad som händer, så har hon fortfarande ett stort stöd system för sina vänner och sin familj.
 
Övergången från ett Disney Channel barn till tonåring och sedan vuxen kan vara tufft. Men Zendaya sa att hon inte tror att det blir tufft för henne.
 
''Jag tror att allas övergång är annorlunda. Jag övergår riktigt inte, jag växer bara upp. Det handlar om att ha stöd och goda människor omkring dig och det har jag definitivt. Jag är en bra ungdom. Jag behöver egentligen inte oroa mig för problem och trubbel eller något annat liknande. Jag är bara ett bra barn och jag försöker bara sprida denna godhet till de yngre generationerna.'' Sa Zendaya.
 
Zendaya talks to the Huffington Post

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0