2013-01-24 / 17:44:10
CATEGORY: Album

Shake it Up: I <3 Dance

Shake It Up: I <3 Dance är ett nytt album som släpps ut den 5 mars. Du kan för-beställa albumet HÄR
Låtarna som är med i skivan:
 
1. Zendaya & Bella Thorne - Contagious Love
2. Zendaya & Bella Thorne - This Is My Dance Floor
3. Zendaya - Beat of My Drum
4. Bella Thorne - Blow the System
5. Roshon Fegan & Caroline Sunshine - Afterparty
6. Coco Jones - Holla at the DJ” (The DJ Mike D Remix) 
7. Olivia Holt - These Boots Are Made for Walkin
8. McClain Sisters - Sharp as a Razor
9. Dove Cameron - Future Sounds Like Us
10. Young LA - I Can Do Better
11. Selena Gomez - Shake It Up Theme Song (Cole Plante Reboot Remix) 
12. Bridgit Mendler - We’re Dancing (Alex Ghenea 3.0 Remix)
 
0

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0