2013-04-20 / 01:14:00
CATEGORY: Dancing With The Stars, Intervjuer

Val Chmerkovskiy pratar om Zendaya

Val Chmerkovskiy hade en intervju med Wetpaint om att paras ihop med 16-åriga skådespelerskan
och yngsta deltagaren någonsin på showen, Zendaya.
 
"Hon har en bra attityd, och hon vill sätta i arbete. Först var jag tveksam med detta partnerskap eftersom jag är en väldigt passionerad dansare. För mig är ballroom dance om en man och en kvinna och alla kemin mellan dessa två. Så att samarbeta med en 16-årig tonåring var känslan svår i början. Det har varit en utmaning, men jag tycker att det har gått bra. Jag älskar att jobba med Zendaya och att dansa med henne. Den vänskap som vi bygger är stor."
 
Val pratade även om nästa veckas tema på Dancing With The Stars, hip-hop.
"Oh, ja, vi kommer att äga. Poängen är, desto mer talang du ger mig, desto mer arbete ska jag sätta i. Så det är verkligen motiverande för mig att ha någon som kan göra koreografin, men jag vill att fansen ska veta att hon inte plockar upp detta i 20 minuter. Hon sätter i fyra eller fem timmar arbete varje dag. Vi tar inga genvägar. Inget av detta är lätt för henne.''
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0