2012-06-12 / 19:16:11
CATEGORY: Intervjuer

Intervju med OK Magazine

Vad fick dig att bestämma i en sån ung ålder att detta var vad du ville göra?
Zendaya: Jag minns när Hannah Montana först kom ut. Jag tittade på ett avsnitt och jag
började gråta eftersom jag var upprörd över att hon var där uppe och jag inte var det.
Jag var som ''varför kan jag inte göra det?''
Har du nån gång blivit mobbad pågrund av din berömmelse?
Zendaya: Jag är mer säker nu än jag någonsin har varit. Jag brukade vara blyg och rädd för att bli dömd.
När jag har en dålig dag så lägger jag det i perspektiv och tänker ''jag är i London, filmar min TV show med
min bästa vän'' alla kan inte säga det.
Vilken kändis karriär skulle du vilja ''likna''
Zendaya: Michael Jackson & Beyonce.
Dejtar du?
Zendaya: Jag får inte dejta tills jag är 16. Men jag har ändå inte tid. Jag fokuserar mest på min karriär.
Vem är din kändis ''kärlek''?
Zendaya: Chris Brown. Jag kommer att träffa honom en dag!
Vem är den bästa kändisen du har träffat?
Zendaya: Många!
Demi Lovato är en föredetta Disney stjärna som hade ett långt stopp i karriären. Hur kommer du se till att du inte försvinner från median?
Zendaya: Jag har ett fantastisk stöd. En vacker familj och vänner som håller mitt huvud uppåt.
Har du egna skämt?
Zendaya: Herregud, hela mitt privata liv är ett skämt. Alla omkring mig och Bella tänker typ ''Vad pratar ni två om?''. Vå har vår egna privata handslag också!
Vad är den saken du har mest skösat pengar på hittills?
Zendaya: När jag åkte till Dubai och fick mitt första par Christian Louboutin klackar.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0