2012-07-24 / 22:53:00
CATEGORY: Photoshoots

Matthew Jordan Smith - Future Project

Den 22 juli så tillbringade Zendaya sin dag med Matthew Jordan Smith. Dom lärde känna varandra medans hon gjorde sig redo för Teen Choice Awards efterfesten. Anledningen till det är att Zendaya ska vara med i hans projekt. Han ska fotografera henne väldigt mycket, träffas ofta om prata om olika ider med varandra. Matthew har hittills fotograferat Zendaya när hon gör sig redo för TCA och efter det har han pratat om Zendaya, det här är vad han hade att säga om henne;

''Idag hade jag ett möte med en ung kändis om att vara inbland i mitt framtida projekt. Om du är ett fan av Disneys Shake It Up, är du förmodligen väl medveten om den mycket begåvade Zendaya Coleman. Vi tillbringade dagen tillsammans och lärde känna varandra när hon gjorde sig redo för kvällens Teen Choice Awards. Jag ser fram emot att fotografera henne,samarbeta och komma på idéer med henne när jag återvänder från östkusten och Hawaii. Zendaya är extremt begåvad och stor framför kameran.''

-

 Det här är tre bilder på Zendaya som fotograferades av Matthew. Ska bli kul & se vad dom ska göra! :)

-

-

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0