2012-02-01 / 21:57:16
CATEGORY: Svar på tal

Svar på tal

Haha. Du tror fortfarande att jag tar år mig :) Du har samma IP som
alla andra dumma & snälla kommentarer. Vilket betyder att det är
samma person. Med din IP kan jag ta reda på mycket saker om dig.
Men åndå. Bestäm din attityd. Hur ska du vara? Dum eller snäll?
stör mig när du är båda på samma minut hela tiden. :)

Haha jag kanske inte bloggar så mycket som andra bloggar. Men det
är pågrund av att dom bloggar om större stjärnor som är upptagna
dag & natt vilket gör att det kommer mycket saker. Men Zendaya är
en ny stjärna som inte gör så mycket. Och därför så kommer det inte
så mycket nytt om henne. Dessutom har hon tagit paus från median
en synd. Hon tillbringar mycket mer tid med sin familj nu. Det ända hon
håller på me dnu inom medina är bara hennes musikvideo som hon snart
har filmat klart. :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0