2012-02-14 / 12:52:11
CATEGORY: Intervjuer

Intervju med Glitter Magazine

KÄLLA.

Zendaya kommer att vara med i Glitter Magazine under våren 2012. Hon satt ner för
en exklusiv intervju för att diskutera likheter mellan henne och hennes Shake It Up
karaktär Rocky, framtida ambitioner, hennes dolda talang och mycket mer!

Glitter: Beskriv processen för att skapa ''CeCe & Rocky'' modekollektionen.
Vad inspirerade din design?
Zendaya: Min karaktär Rocky älskar mode och när Jessica, våran designare
skapade visionen för Rocky så körde hon på ett girly utseende, men med lite
edgy till det.

Glitter: Vad inspireras din personliga stil av?
Zendaya:  Jag inspireras av många saker. Jag kan få en ide från en tidning,
en person eller ens natur. Jag gillar att blanda upp det och ibland går glamour
eller ibland går jag mer edgy... Det beror på hur jag känner den tiden.


Glitter: Vilka är dina favorit sätt till att ''Swag It Out''
Zendaya: För mig har alla sin egen personliga swag. Det är mer en attityd som
vi alla har
, ibland behöver den bara lyftas fram.


Glitter: Hur var det att göra rösten till "Fern" i Disneys Pixie Hollow Games?
Zendaya: Det var en helt ny upplevelse för mig. Jag är van att vara väldigt fysisk
Shake
It Up,  men när du bara gör rösten så måste du verkligen koncentrera dig på
att förmedla
ditt budskap med bara din röst och det kan vara utmanande... Men jag
älskade det
!


Glitter: Har du relaterar till din karaktär Shake It Up?
Zendaya: Ja, Rocky och jag är så lika. Jag brukade vara typ av blyg som hon och
jag är
fortfarande mycket i skolan som hon är. Vi båda är vegetarianer också!


Glitter: Shake It Up har stora och entusiastiska fans. Vad har varit din mest
minnesvärda
ögonblick med ett fan?

Zendaya: Ja, det har varit många och våra fans är helt enkelt otroliga. Men det
fanns
en som verkligen sticker ut och det är första gången jag insåg ... jag fick
fryst yoghurt
med min mamma och en liten flicka kom fram till mig och sa du flickan
på den
nya showen (showen hade inte haft premiär än, bara reklamer på kanalen)
och jag
sa ja ... hon bad om en bild, men tänkte jag får jag din bild? För du är den
första
personen som känner igen mig!



Glitter: Vilken är den största komplimang du har fått i din karriär?
Zendaya: Jag tror att när folk säger till mig att jag är jordnära och ödmjuk, jag känner
riktigt bra
om det ... Jag vill inte betraktas som något annat än det!


Glitter: Vad skulle du vilja att göra om 5 år?
Zendaya: Det finns så många saker jag vill göra. Jag vill verkligen agera i en spelfilm,
lägga ut
ett album, åka på turné, designa kläder, skriva en bok, gå banan ... i princip allt!

Zendaya Coleman Pic zendaya Zendaya In The Spring 2012 Issue of Glitter Magazine


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag visste inte att hon var vegetarian ;)

Men du vet det Shake It Up avsnittet där hon åt den megaköttbullen jag vet lite random fråga.Men var det riktigt kött då?

2012-02-14 @ 22:15:20
Postat av: Anonym

Älskar Zendaya, världens bästa människa ever! Jag är hennes största fan <3

2012-02-15 @ 20:44:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0