2012-02-20 / 00:01:12
CATEGORY: Övrigt

-

Okej. Så får det bli. Jag anmäler inte dig. Jag läste dina kommentarer och jag
ska inte heller anmäla dig den här gången också. Men nästa gång så kommer jag
att vara seriös eftersom du har lovat flera gånger att sluta men du bara fortsätter
och gör värre saker för varje gång. Men om du ser det här inlägget så ska du veta
att jag inte ska anmäla dig mer och du ska inte behöva vara orolig.

Men jag vill andå säga tack till en underbar läsare som heter Parisa
som hjälper. Det betyder verkligen mycket. Tack så mycket för att
du finns där! :) <3

Kommentarer
Postat av: cissi (AT-blogg)

Hej! Vilken fin blogg! :) kram

2012-02-20 @ 09:21:44
URL: http://ashleymichelle.blogg.se/
Postat av: Parisa

Naw, tack! <3 Betyder jättemycket att du tycker så! Jag vill bara att ingen ska känna sig dålig, plus att jag tycker det här är en UNDERBAR blogg, eftersom jag älskar Zendaya! :D

2012-02-20 @ 16:51:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0