2012-02-19 / 17:08:10
CATEGORY: Övrigt

-

Ni minns den personen som jag skulle anmäla. Den personen lovade att sluta.
jag anmälde inte den personen. Men nu går den personen runt och kommenterar
olika bloggar olika saker med min blogg som länk! Så bloggare tror att det är jag
som kommenterar sakerna till dom, fast det är inte jag! Så om ni får någon dum
kommentar med min blogg som bloggadress så är det inte jag! Jag vet vem det
är som går och kommenterar runt, för jag fick personens IP nyss och det är samma
person som hade lovat att sluta. Att skriva saker till andra bloggar med min blogg
som bloggadress precis när du har just lovat att sluta osv. Det är inte smart. Jag
tror att jag får anmäla dig den här gången.

Parisa om du ser dett inlägg, snälla lämna en kommentar. Behöver din hjälp! :)

Kommentarer
Postat av: Elinor

Men gud vad omoget!

2012-02-19 @ 17:59:12
Postat av: Anonym

jag går in på bloggar nu och skriver om din blogg!!!

2012-02-19 @ 20:13:05
Postat av: Parisa

:/ Så omoget och fult. Jag ska hjälpa dig. Måste bara klura ut hur. <3

2012-02-19 @ 21:42:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0