2012-11-04 / 01:44:00
CATEGORY: Övrigt

Den som äger bloggen

Många har ställt frågor som;
Varför starta du en blogg om Zendaya?
Är du ett jättestort fan och har en blogg om henne?
och en massa andra liknande frågor.
Jag tänkte svara på alla genom ett inlägg och det är så här det ligger till;
 
Min lillasyster skapade den här bloggen om Zendaya i Januari 2012, hon är ett stort fan av Zendaya. Hon
bloggade bara första veckan och gav sedan upp och bestämde för att inte blogga. Så hon bad mig att ta
över. Jag ville inte det först, för jag tänkte skapa en egen blogg om Nicki Minaj. Jag är ett stort fan av henne.
Men jag tänkte att jag kunde ta över min systers blogg istället eftersom hon hade vunnit en design, och
bloggen var klar och fixad osv. Så jag tog över. Jag gillar Zendaya, men jag är inte ett fan som till exempel
skulle kunna skapa en blogg om henne, jag bloggar bara åt min syster. Ja, man säger att bloggen är min
ju, eftersom det är jag som bloggar. Min syster bloggade bara första veckan. Så nej, jag är inte ett galet fan,
och jag skapade inte bloggen. :) Men jag gillar Zendaya ändå, men inte ett fan. Jag älskar Nicki Minaj. Ett
galet stort fan av Nicki.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vill du ens ha kvar bloggen och blogga om henne?
Jag vill inte vara elak men undrar lite :)

2012-11-04 @ 10:30:08
Postat av: Linn

Hej en viktig fråga ang en iphone 4(s) snälla kan inte du skriva en kommentar på min blogg med svar plzzz!! Skulle va jätte snällt<3
Adress: Bellathornefan.bloggplatsen.se

2012-11-04 @ 13:21:43
URL: http://bellathornefan.bloggplatsen.se
Postat av: Linn

Hej en viktig fråga ang en iphone 4(s) snälla kan inte du skriva en kommentar på min blogg med svar plzzz!! Skulle va jätte snällt<3
Adress: Bellathornefan.bloggplatsen.se

2012-11-04 @ 13:22:13
URL: http://bellathornefan.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0