2012-05-08 / 19:09:01
CATEGORY: Övrigt

Gästbloggare sökes!!

Hej! Jag söker en gästbloggare som ska kunna blogga från 14 - 22 maj! Om du är intresserad så skriv det genom en kommentar, och ha med din mejladress så jag kan mejla dig om det blir du. Kommentera om du är intresserad och berätta om dig och om du är ett fan av Zendaya, du behöver direkt inte vara ett stort fan, bara du kan blogga om henne & så :) Så är du intresserad, hör av dig så fort som möjligt, helst senast lördag!! :) Kram!!
Innan du ''ansöker'' tänk på;
1. Du ska kunna henens Twitter osv.
2. Veta vart man kan hitta fakta, annars mejlar jag dig sidor.
3. Blogga så många inlägg som möjligt.
4. Blogga varje dag.
5. Veta hur man använder blogg.se (videor, bildes osv.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu är är det final i min Blog Award! Se om du blev nominerad.



Om du blev det, ett tips är att ge dina läsare ett tips om att rösta på dig!

2012-05-08 @ 19:15:38
URL: http://secretcirclesweden.blogg.se/
Postat av: LifeIsAMovie - Sveriges bästa filmblogg

Grattis! Din blogg kom på tredje plats i våran Blog Awards! Den kommer bli länkad i en vecka ;)

2012-05-08 @ 19:37:27
URL: http://lifeisamovie.blogg.se/
Postat av: Jojjjjohs.se - FOTO · något för nästan alla

Okej, hoppas du hittar någon annars är det bara att du säger till så ska jag försöka hålla den uppdaterad ;) Var försiktig bara så att du inte låter någon oseriös komma åt bloggen :)

2012-05-08 @ 20:06:46
URL: http://jojjjjohs.se
Postat av: Therese

Jag är intresserad :) jag älskar Zendaya och sen älskar jag den här bloggen! :D så det skulle vara en ära om jag fick gäst blogga här ;) Jag vet inte helt vart man kan hitta info men det är ganska enkelt att hitta. Jag kan HTML koder och så, så jag kan lägga in filmer medmera. Jag hoppas att du hör av dig till mig :D

Kram <3

2012-05-09 @ 07:45:05
URL: http://hungergamescast.blogg.se/
Postat av: Josan

1. Japp

2. Kan inte, Men snälla hjälp mig isf

3. JAAA!!! Det tycker jag bara är kul

4. Absolut

5. Vet det, Men kan inte göra designer till bloggen.

2012-05-09 @ 11:50:29
Postat av: Lizza

Hej! Skulle kunna blogga här om du behöver!



1. Hennes Twitter är @zendaya96 (räcker med att söka Zendaya)

2.Jag vet jättemånga sidor, men de är lite "secret" kan ge dom till dig via mail. Men bland annat andra fan-sites, twitter, instagram, disney-bloggar/sites.

3.Jag kan blogga flera gånger per dag!

4.Såklart jag kan!

5. Och de kan jag också!



Min blogg är bellathorne.blogg.se (som jag vet att du kollat)

//lizza

2012-05-09 @ 21:33:13
URL: http://bellathorne.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till :)

2012-05-09 @ 21:42:16
URL: http://mileycyrusdaily.blogg.se/
Postat av: Besa

Skulle vilja, mejla mig!

2012-05-10 @ 16:35:06
Postat av: Mona

Heej det vore jätte kul att blogga om min nästan förebild stjärnan, för jag vet mkt om henne kollar på Shake it up (Disney) massa videor om henne och hennes bästa kompis Zendaya där de pratar om deras intresse beskriver varandra med ord osv.

- Jag kan hennes twitter, eftersom jag har en själv och följer henne.

2. Jag har typ 2-4 st men du kan också mejla så bloggen hölls uppdaterad.

3. Det kan jag faktiskt göra för det ändå är sommar snart och spenderar min delvis tid åt fakta om kändisar dessutom kan jag också blogga genom mobilen.

4. Det tror jag kan klara av :)

5. Definitivt har haft massor med bloggar förut.

- M xoxo

2012-05-11 @ 14:41:05
URL: http://www.y0ungandcareless.tumblr.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0