2014-03-08 / 23:23:28
CATEGORY: Intervjuer

Zendayas intervju med NKD magazine

Om Dancing With the Stars:
Vissa människor får gå till balen och en del människor får gå på Dancing with the Stars.
Jag tror jag är bra. Jag ville inte komma in där som kändisen som försökte passera genom
att göra något lite av två steg. Jag ville lära mig att bli en professionell dansare. Att vara 16
år hjälper till, och mina knän kanske är lite bättre, men det tar fortfarande en hel del av dig.
Jag gick inte på showen för att försöka vinna. Jag gick på showen för att uppleva något nytt
 
Om att vara en förebild:
Spotlights används för att lyfta fram något i någon som kan ge en spotlight till andra människor.
Jag vill vara ett gott inflytande för fina fans. Deras föräldrar har berättat för mig att de är stolta
över mig och att de vill att deras barn ska vara som mig.
 
Om sitt album:
Jag tog varje beslu. Jag hittade mina producenter, valde konstverk, sånger, och alla de visuella
effekter som medföljde. Jag valde bara låtar jag skulle kunna lyssna på en miljon gånger. Om jag
inte skulle lyssna på den en miljon gånger, vem skulle? Jag måste vara förälskad i låten för att
välja den.

 


Kommentarer
Postat av: josefin

Hej! :) Är ni intresserade av ett länkbyte? :)

2014-03-11 @ 16:34:54
URL: http://justiinbiebersweden.blogg.se
Postat av: Anonym

Vill du göra ett länkbyte i menyn? :)

2014-03-12 @ 17:44:20
URL: http://demilovatoweb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0