2013-12-25 / 02:08:47
CATEGORY: Intervjuer

Zendaya pratar om hur hon lärde sig sminka sig själv!

''Ärligt talat så går jag in på YouTube och det är så jag lär mig att sminka. När du är uttråkad och inte
har någonting att göra, försök bara göra saker på ditt ansikte. Det är vad jag gjorde. Nu kan jag göra det
på ett lättare sätt, jag har min egna teknik. Vissa människor behöver blunda när som sminkar sig själva,
det behöver inte jag. Vissa människor gör linjer med färg, men igen, det är träning. Bara ta din tid och gör
det. Du kanske tycker att det är knäppt att dra över hela ansiktet med smink, men träning gör det perfekt
senare.'' - Zendaya
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miley Ray Cyrus Sweden

sv: Länkat dig nu :)

2013-12-25 @ 21:05:57
URL: http://mileyraycyrussweden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0