2012-10-01 / 13:43:00
CATEGORY: Övrigt

Redigerad bild på Zendaya

Det har kommit ut bilder på Zendaya där hon är naken. Hon är inte naken på riktigt. Någon har  tagit en naken kropp och lagt Zendayas ansikte på kroppen  så att det ska se ut som Zendaya. Det är sjukt omoget. Bilden har spridits runt på Internet. Jag vet inte om Zendaya har sett bilden än men jag vet att hon inte  kommer att bli glad om hon ser den. Jag förstår inte vad folk tänker med. Hon är  bara 16 år och folk håller på så. Ni kanske har sett redigerade bilder på Zendaya & Bella på Tumblr, men det är INTE dom bilderna jag pratar om. Jag pratar om en
annan bild som bara är på Zendaya. Det är en tjej som står och tar kort på dig själv naken och gör saker...mer tänker jag inte säga. Och dom har lagt Zendayas ansikte på hennes kropp. Nej, jag tänker inte lägga upp bilden här, vill absolut inte ha sånna bilder på bloggen. Men anledningen till att jag skrev det här är för att ni kanske ser den nångång och ni tror att det är hon. Jag upprepar, det finns bilder på Bella & Zendaya tillsammans på Tumblr som någon har redigerat men det är inte dom bilderna jag pratar om.
SÅ JÄVLA RESPEKTLÖST AV DEN SOM GJORDE BILDEN.

Kommentarer
Postat av: Maria

HEMSKT!

2012-10-01 @ 18:13:25
URL: http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0