2012-05-27 / 11:02:22
CATEGORY: Intervjuer

Ny intervju

Stjärnorna i Disneys hit show Shake It Up kanske fortfarande är unga men Zendaya & Bella har
funderat på vad dom skulle vilja göra i framtiden. Zendaya sa att hon skulle vilja bli en barnpsykolog.
''I framtiden, efter att jag har lyckats och har gjort allt jag verkligen vill göra, som musik och allt sånt så vill jag bli en barnpsykolog. Jag älskar att arbeta med barn och typ komma in i deras ''sinne'' och hjälpa dom.''
Sa Zendaya.  Men Bella berättade att hon skulle vilja jobba med filmer.
''Jag skulle nog vilja komma in i fler filmer. Jag har alltid älskat filmer sedan jag var liten och jag älskade drama.''

DET GICK TYVÄRR INTE ATT LÄGGA UPP VIDEON PÅ BLOGGEN, MEN VILL DU SE INTERVJUEN SÅ KLICKAR DU HÄR!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0