2012-06-02 / 13:46:32
CATEGORY: Intervjuer

Zendaya får inte dejta

''Zendaya är bara 15-år gammal och hon är upptagen med skola och arbete, hon ska inte dejta vid den här åldern.'' Säger Zendayas pappa.
Tidigare så krev Zendaya på sin Twitter:
''Bara så ni vet ... mina föräldrar är överbeskyddande, de kommer inte låta mig följa folk jag inte känner (ja, det är sant, jag får inte dejta!) Jag hoppas att ni alla förstår ... Jag försöker mitt bästa för att svara så mycket jag kan.
# HonorRoll jag inte se på mina över skyddande föräldrar som en dålig sak... de älskar mig så mycket! så det är bra! #keepitpositive #muchlove # DFT''

Jag älskar verkligen hur hennes föräldrar bryr sig och gör det bästa för henne! :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0