2012-07-03 / 13:47:20
CATEGORY: Intervjuer

Julia intervjuar Zendaya & Bella

För några veckor sedan var Julia i London för att intervjua Shake it up-stjärnorna. Intervjun gick jättebra men tjejerna var så pratglada att vi inte fick plats med allt i tidningen. Här bjuder vi på de frågor som blev över! Missa inte hela intervjun i Julia nummer 14 som kommer ut på torsdag! Där får ni också chansen att tävla om deras autografer.


Hur står det till med rivaliteten emellan er?

Bella: Vi har absolut ingen av det. Inte det minsta och det är jag jätteglad över. Jag hade inte klarat av det, jag är ingen tävlingsmänniska. Eller jo, lite men absolut inte på något dåligt sätt.

Zendaya: Bella är som min lillasyster, det är min uppgift att skydda henne och vara hennes storasyster, jag ser i alla fall till så att ingen bråkar med henne!  För oss handlar det mer om teamwork. Folk vi gärna få det till att vi tävlar mot varandra, men sådant snack lyssnar vi inte på.


Tycker ni det är skönt att slopa allt smink och höga klackar ibland?

Zendaya: Ja, verkligen! Fast när jag inte spelar in så brukar jag inte sminka mig ändå, jag tycker att det är viktigt att låta huden vila ibland. Men jag älskar smink, det är svårt att låta bli. Killar hade det verkligen så mycket enklare än vad vi tjejer har det, det är orättvist.


Kan ni gå ut tillsammans utan att bli totalt överhopade av fans?

Bella: Nej, absolut inte. Vi får mycket uppmärksamhet om vi visar oss ute.


Hur hanterar ni det?

Bella: Alltså, jag hade inte suttit här idag om det inte vore för mina fans. Jag visste vad jag gav mig in på och jag älskar mina fans. De stöttar mig i allt, de har gjort mig starkare. De tror på mig och de peppar mig till att göra saker som jag kanske egentligen är för blyg för att göra. De pushar mig och de betyder allt för mig.

Har ni någonsin gått igenom en period i livet då ni känt er ensamma och utanför?

Bella: Jag blev väldigt retad för mina inlärningssvårigheter, det var en tuff tid. Jag hade inga vänner och ingen som stöttade mig i skolan, det gjorde ont. Men jag har bra kompisar nu, jag brukade ha en mycket större vänskapskrets, men man inser ganska fort varför vissa människor vill vara ens kompis. Jag vill att folk ska vara vän med mig för att de gillar mig för den jag är. Därför att jag jätteglad att jag har Zendaya!

Zendaya: Ja, såklart! För mig var det när jag flyttade från Oakland till Los Angeles, jag kände ingen och saknade mina vänner hemifrån. Turligt nog har jag alla mina jobbarkompisar från ”Shake it up” nu, de blev verkligen min som min familj.


Stöter ni ofta på avundsjuka från era andra kompisar?

Bella: Ja, det var mer förut, men alltså jag fattar inte riktigt varför. Kom igen, jag är Bella, jag är med i ”Shake it up”, men jag är ju fortfarande samma! Men de kompisarna jag har nu, de kunde inte bry sig mindre faktiskt.


Kommentarer
Postat av: theMileyCyrus.bloggplatsen.se

Hej skulle du vilja länkbyta med mig? Skulle betyda otroligt mycket. Om du vill säg till mig så lägger jag till dig! KRAM EVE

2012-07-03 @ 14:11:49
URL: http://themileycyrus.bloggplatsen.se
Postat av: HilaryP!nkSweden

Länkar dig nu :)

2012-07-03 @ 16:21:34
URL: http://hilarypinksweden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0