2012-01-27 / 23:30:30
CATEGORY: Svar på tal

Svar på tal

Svar till SAMMA tjej som kommenterar olika saker hela tiden med olika NAMN.
Först så vill jag säga att jag har lärt mig att man aldrig ska vara snäll mot någon
som är dum. För då tror dom att du är svag och att dom kan hålla på utan att du
ska göra eller säga något. Så därför så är jag inte snällast mot läsare som bara
skriver hat kommentarer. Vad förväntar du dig? Någon skriver:
''Din blogg suger. Du suger.'' Vad vill du jag ska svara? ''Tack, så snällt'' ?
NEJ. Jag försvarar mig själv med att svara lika elakt tillbaka! Och nu så
skriver du olika namn hela tiden på kommentarer, ibland skriver du snälla
saker och ibland JÄVLIGT dumma saker och du tror att jag inte ser att det
är samma person hela tiden? Jag har ju din IP nu och med din IP kan jag
ta reda på vad som helst om dig. Jag menar inget dumt men det stör mig.
Va bara dig själv och stå för vad du säger. För med ett IP kan jag se om
kommentarer kommer från samma person. Tänk på det och var försiktig.
Dom här kommentarerna är från samma person.

Kommentarer
Postat av: Moa

Gud vad taskigt! Din blogg är jättebra!

2012-01-28 @ 09:43:55
URL: http://peacemiley.blogg.se/
Postat av: Maja!

Jaa, din blogg är super! :D

Länkbyte?? ^^

2012-01-28 @ 11:59:52
URL: http://gleeclub.webblogg.se/
Postat av: Victoria

Håller med Moa! Skittaskigt av den personen otroligt omogen också. Din blogg är superbra, läser den varje dag, hela tiden typ :)

Och jag är kär i din header! Den är skitfin!

2012-01-28 @ 17:52:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0