2012-01-25 / 19:26:58
CATEGORY: Svar på tal

Svar på tal

Från: Parisa
Hej! Bry dig inte om äckliga kommentarer, de är bara avundsjuka! :)
Skulle bara vilja säga, att jag upptäckte din blogg idag, för några minuter sen bara. OCh ÄÄÄLSKAR den. Jag skulle bara vilja säga att jag ÄÄÄLSKAR Bella Thorne och du verkar ÄÄÄLSKA Zendaya? Vi skulle kunna vara ett jätte bra team och skapa en zendaya och bella blogg! Eller fortsätta på denna, bara att Bella också hoppar in! Hoppas du är intresserad! ;)
SV: Hejhej! :) Tack så mycket för dina komplimanger!
Det värmer verkligen :) Jag gillar verkligen din ide!
Och skulle gärna vilja skapa en men tyvärr så har jag
inte tid för mer än en blogg. Jag har så mycket plugg i
skolan att jag knappt inte ens har tid med den här bloggen :'/♥

Kommentarer
Postat av: parisa

Synd! :/ <3

Men jag menar, om vi skulle sammarbeta så skulle vi ju ha tid för bloggen :D men ja, du gör som du vill <3

2012-01-25 @ 21:23:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0