2012-02-06 / 19:31:16
CATEGORY: Övrigt

Herregud!

Jag fick en kommentar av en tjej som sa att hon tyckte att min blogg var perfekt. Men sen från ingenstans så kommer någon omogen människa och säger att jag har skrivit kammentaren själv? Vänta.... Tor du verkligen jag ska sitta som en nolifer och kommentera min egna blogg? HAHAHAH, gud hjälp mig.


Seriöst lägg ner med era onödiga kommentarer. Ni tror att ni kan trycka ner mig men så är det inte. Jag skrattar åt era kommentarer. Dom är så omogna. Det två personer som håller på hela tiden. Jag har bett båda att sluta. Men nej. Så omogna som dom är så kan dom tydligen inte sluta.... Och förresten. Tack för din dumma kommentar och tack speciellt för din IP ADRESS ;]

Kommentarer
Postat av: parisa

Herregud, har de inget liv? Du vet väl att du kan polisanmäla sådana kommentarer. Sen kan du blocka dem från din blogg.

2012-02-08 @ 18:04:09
Postat av: parisa

Och med hjälp av IP adress kan du ta reda på namnet, och adress! Kan hjälpa dig om du vill.

2012-02-08 @ 18:05:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0