2012-04-20 / 14:23:57
CATEGORY: Övrigt

Fler nyhittade bilder från Dubai


Kommentarer
Postat av: Jayne

Din blogg är bäst!!! Även fast jag är ett större fan av Bella så väljer jag din blogg över alla andra BELLA BLOGGAR!! För att alla andra skriver deras bloggnamn i mitten på bilderna. Så jävla irriterande! Jag har ju Zendaya & Bella mapp i datorn som jag har bilder i och man vill ju inte ha fula bilder kladdade med grejer, så du ska bara veta att dina läsare uppskattar detta<3 du är den enda som har en blogg som har något med Shake It Up att göra som inte skriver sitt bloggnamn på bilderna, det är skit snällt av dig. Tack så mycket <3

Kram från en stolt läsare!!!<333

2012-04-21 @ 10:44:59
URL: http://jayna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0